Můj milý Flickr / My photo diary

Poslední dobou jsem se naučila všechno co vyfotim (mobilem, bohužel, zatim), házet na Flickr a nemůžu si to vynachválit. Už nemusim lovit fotky z útrob svého externího disku, zapomínat maličkosti které míjim… Všechno zbytečné i nezapomenutelné mám teď hezky pohromadě a zaplacení rozšíření služeb to jistí. Mám radost:) A objevuju SPOUSTU nadherných záležitostí, které si pečlivě ukládám v oddíle Oblíbené. Inu koukejte, nejsou krásné?

My new big hobby is to put all photos which I would normally loose somewhere deep in my computer to Flickr. And I am discovering millions of wonderful photos there, putting them to my Favs section. Have a look!

Vlastnosti: ,

2 odpovědí to “Můj milý Flickr / My photo diary”

  1. smiley Says:

    :) krasa. Koukal jsem i na ty Tvoje fotky – taky paradissimo. Prekvapive – kdyz tusim na co fotis. Zjevne to neni o technice ;-) (technice Technice, ne technice :)))
    Mno nic – peknou nedeli.

  2. Calamito Says:

    No tusis spravne… Planuju nakup novyho fotaku, ale cekam na bonus od sefa;)

Napsat komentář

